Tuesday, October 25, 2011

Zati Syazwina.

















siapakah gadis yang membuat muka comel plus ala2 macam kat korea ni?anda kenal dia?x kan x kenal taiko Puncak Templer?hee :D.So Zati Syazwina,ezat ingin wish Happy 14 th bday!!.wohoo!dak2 dah semakin x dak2 ah neh?:p.Sorry ah okay ezat ingat nak call pukul 11.50 time nak 26 haribulan(nak buat kelainan ah konon,please!) but malam2 ni tiba2 sahaja telefon bimbitku yang x beberapa pintar(unsmart phone) menghilangkan diri.dalam nawaitu ingin bersekaip dan bertentang mata sahaja di lensa komputer tetapi wina sudah dibuai fantasi.Semoga Allah merahmati anda sentiasa dan selalu dilimpahkan dengan rezeki yang banyak. inshaAllah.:)

Jadi story listener semua,mari ler aku nak bercerita serba sedikit mengenai kami. x banyak pun.
















Nama Dia Zati Syazwina Binti Mohd Jamil.kitorang kenal di pusat pengajian Darul Ehsan,Selangor.X silap aku masa tu aku form 3 dan dia form 1.haa dia dah mula perasan akan muka hensemku ini di myspace kot masa tu.wina ni pada asalnya gf si Syamil.Jadi dari jauh ku lihat/tatap/jengok/ushar/pandang/hendap muka dia ada gaya2 sombong sikit.Jadi Malas ingin mengambil port.x kesah la port dickson mahupun port klang.Jadi nak dipendekkan cerita lepas habis PMR,disebabkan ada masalah tertentu.kitorang jadi rapat.wina ni pun berkongsi masalah dengan aku di laman facebook dan sebagainya.masa tuh baru lah ku tahu wina ni baik orangya.dan aku rasa aku rapat dengan dia pun sebab dak2 lah kot dengan zaidi zainuddin.Since tu kitorang bertambah rapat and sampai lah ke harini dan insyaAllah sampai hembusan terakhir.:).tetapi yang sedih ala2 cerita korea ialah apabila aku ingin meninggalkan Darul Ehsan.Masa tu dia berada pergi menunaikan ibadah umrah bersama keluarga tercinta.memang tragik.x challo2 pun di sekolah.tetapi malam terakhir aku di rumah dan ketika itu dia dah sampai rumah.kami bersekaip satu pagi.pagi tu dia tunjuk semua gambar dia kat mekah dan madinah satu per satu!lepas tu siap bercerita bagai semua.memang membuatkan jiwaku hiba.dari aku bertolak sampai lah tiba kat kuala lipis tu teringat2 je insiden pagi tuh.dan berita baiknya simtom skype kitorang melekat sampai sekarang.


Apa yang ada dengan wina ni?


AURA.hehe.serius kabo.wina ni mempunyai beberapa kateristik yang membuatkan diriku nak dekat dengannya.Antaranya wina ni orang dia jenis yang layan.contohnya,masa kegemilangan DAK2 dulu rasanya dia juga antara orang yang menaikkan benda tuh.oh pastu yang taiko selayang lah,taiko puncak temper ah,pegang kelantan ah.lepastu dia minat satu2nya cerita jepun bersiri yang aku tengok setakat ni iaitu 'my boss my hero'.ada la persamaan kat situ en.dia ni juga keluarga ahli muzik.ayah dia umpama shah kamikaze bermain gitar.cerita omputih 'scott pillgrim vs the world' juga merupakan filem omputih yang kami berdua minati.lepastuh dia ni x gedik langsung.Jadi dari situ nampak keikhlasan dia.:D.cara dia bercakap,gambar2 di laman sosial,semualah.haa dan muzik.citarasa memang sama kecuali Hujan sebab dia x minat lagu melayu.hmm.Seterusnya,Suara dia.:D.apabila anda menelefon dan dengar suara 'hello?'.pasti korang ingat professor mana yang angkat.hehe.suara dia teramatlah besar seperti professor einstein.dan mukanya sekali apabila berkaca mata.dia juga suka buat muka saintis dia tuh apabila bersekaip.:).











bersama bruno(bajet je)








Jadi kini aku berani mengatakan wina ni merupakan junior yang aku sayang!.:).Jadi ke seleksi syahdu,thanks wina sebab selalu layan ezat tanpa rasa bosan dan terus layan.thanks jugak sebab masih ingatkan ezat walaupun ku nun jauh di sana,kau jauh di sinun.:D.harap teruslah tidak melupakan ezat.jaga diri elok2,jadi selamat maju jaya dalam hidup!selalu berdoa okay?maaf sekali lagi sebab kes wish kejutan x menjadi.dan kata akhir,single terbaru syazwina tu akan disiapkan secepat mungkin okay?bye!!!!!





nota tambahan-esok balik maktab.skype camno?

No comments:

Post a Comment