Wednesday, April 21, 2010

pancaroba....

sudah ku ulang,hidup ini umpama jalan yang dipandu oleh kita sendiri.x semestinya jalan kite lurus shje,kdang2 mesti ade selekoh2 maut gak.yg pnting kite terus fokus dan jgan smpai terbabas plak.hm..

buat pengetahuan korang,minggu ini amatlah sibuk.minggu depan aku cite pnjang2 kat korang ok kat blog ni?latar masa kisah aku pda harini bermula seawal 4 pagi.ini krane byak kerja yg ku tgguhkan.tido awal kot. pagi2 yang dingin lagi,kaki aku sudah dijejakkan ke padang untuk bermain frisbee smase pj.permainan die sedikit cam nfl.aku satu group ngan maru jb.mcam biase,syam kadok awh man of the match sbab die atlit serba boleh.ESPN dtg sebab die sorang je!hehe..bwah die haris awh.

.haha.setelah itu kami semua ke lab mse sc,harini kami semue wat experiment mcam albert einstein..nak test calcium chloride..tetapi alangkah pedihnya hati sebab test tube aku explode pas2 terkena tgan aku nih.adoyai.thanks jason,joshua,chai group aku sbab gelakkan aku.dah la group lab aku semakin lme smakin rmai.

selepas rehat,kelas m3.harini just smbung chapter linear equality.boleh than la.but mse ni sunyi sepi douh..hm mse agame ok skit.marul jb ada orang prasangka kat die.dont worry la marul..I'll stand behind u ok?hazz macho pun ade.mase ni gak nini mengate2 fara douh...die kan baru balik netball semalam.kulit sah2 cerah.haha.


kemudian setelah tamat sesi persekolahan.aku menyambung sesi latihan bersama yap,fara dan ain.untuk pengetahuan korang,kami masuk pertandingan lagu puisi khamis ni.kali ini lagu dicipta oleh fara anis dan sajak oleh ain.aku cume sise2 kuman yang menyibuk jer.mase ni,dtang seorang insan bernama cheyah dtang dan meyorok duduk blakang kelas.tak ubah mcam pendatang haram x de pasport.bezanya die tersengih2 meyorok blakang kitorang.ape motif beliau?haha.kami berlatih sehingga pkol 4 petang.korang doa2kan la kami ok?



jadi tema cerita hari ni ialah fara anis ialah hayley versi negro..sumpa nini yang ckap.hehe


aku nak bgitahu korang,melalui ape yang aku perhati,kite suke sgat ckap blakang en?jadi pengajaran kisah aku kali ini ialah jganlah kite berprasangka buruk dengan teman2 kite ok?jganlah kite mendiskriminasi antara satu sama lain.

thanks story listener.salam.






2 comments:

  1. syg kmu smpai bile bile bby!!!
    gosh!!imydm!!!

    ReplyDelete
  2. walauweyh,,, hang kena set blog ni private ler jawabnyer

    ReplyDelete