Monday, April 12, 2010

manusia..

story listener,

manusia itu kompleks.manusia tidak pernah leka dari membuat kesalahan.ape yang pntig kite hrus perbaiki diri kite dari semase ke semase.dan kite kene bersikap terbuka.

pertama sekali,mohon maaf kerna sudah sekian lama aku tidak mengarang di 'ruang untuk semua' ini.ini kerna aku sudah membeli internet streamyx yang lebih laju dari Cik Ina Evo,pemandu sekolahku.pagi2 melangkah kaki ke sekolah,hati sudah gundah dan x sedap hati.hm hrini senyap skit than usual.tiade tawa yang kedengaran dari gegendang telinga ku ini.mule2 pegi bengkel,kitorang kene wat keje elektronik.Syamil sorang je dah siap!dasyat2!hehe.haris bieber yang bnyak mengajarku mase ni.daulat Haris.lepas ni haris nak pegi mane2 sume kene minx kebenaran taw?haha.hm selepas rehat di kantin,kami calon2 PMR kene pegi dewan kerana blajar ilmu alam dari Puan Zubaidah.seronok sbab semue senyap gak.kami hnye membuat kertas PMR thun lepas.setelah tamat,aku harus photostat kertas2 dari folio Tasha.tpi kdai x de fotokopi berwarne.So,mase ni,Tasha senyum lebar x marah kat aku.besok aku bgi folio kau ok?hehe.setelah habis prep.aku terus pulang.buat informasi korang,aku msuk lagu puisi dengan drama bersempena bulan bm thun ni.jadi aku agak sibuk skrg.ketika senja di ufuk timur mule kelihatan,fara dtg wat muke x malu ajak praktis.berbekalkan muke 15 sen die,kami berlatih.Nasib baik lah lagu sendiri ade.Alhamdullilah.doakan kami berjaye ok?

tema ceria harini ialah Fara merupakan orang muke tembok kat Malaysia Brunei ni.

jadi untuk pengajaran,sekali lagi aku ulang kat sini,manusia x pena leka dari kesilapan.blajar untuk jadi manusia yg lebih baik.sekian salam satu Melayu.

No comments:

Post a Comment