Tuesday, March 30, 2010

hari yang jiwang.

berdasarkan topik di atas,pasti story listener semua tertnya2 ape motif ini sume?jom bace kisah ini.

pertama sekali,CIK TI dpat ditangkap lagi.hehe.plot kisah bermula dengan aku ke sekolah seperti peserta MSSD kerana berpakaian sukan lengkap.sebelum pj x bnyak blaja pun.kemudian ketika pj,rutin biase dak2 rk,bermain bola sepak.aku mendapat pasukan yg agak kuat kerana syamil ingin menguji kehebatan dirinya menangkis bola.minda ku sudah dikuncikan untuk menjadi keeper harini.so aku main against team syamil.terdpat bnyak kontroversi apabila gol dijaringkan yang menyudahkan perlawanan dengan 0-0.walhal mata2 byak menjadi saksi perlawanan.terdetik rasa kecewa dihatiku.oleh kerana Loga menjadi siulan kat blog2 skrang,jadi beliaulah man of the match kali ni.sbab main 2 minit dah duduk.hehe.

setelah puas menjamu selera di restoran cik jamal.kmi bdak2 harapan bangsa dikehendaki ke dewan untuk mendengar cikgu borak2 dalam bhasa omputih.seronok juga di dewan kali ini.cume bdak2 f3 ini sangat menumpukan perhatian ketika cikgu penat lelah mengeluarkan ilmu kepada kami.yg paling menarik perhatian aku ialah wai lam tido mcam dkat hotel Angsana.diikuti dgan Syamil yg menjadi leonardo davinci.beliau melukis dgan penuh komitmen.ini antara karya beliau.
















gambar ini menunjukkan bhawa syamil sngatlah menumpukan perhatian ketika ilmu diturunkan,hehe.pe2 pun thanks mil sebab promte band aku,syg kau dan geng songsang;)selepas tamat sesi persekolahan,aku bersama aie menjalankan tugas di bilik SPBT dengan penuh komitmen.jiwaku diketatkan dengan amanah.selepas itu,perumitan cerita berlaku.ustazah zaiwiah mengambilku menjadi bidan terjun menggantikan irfan untuk syarahan agama ketika MTQ di tempat yg amat jauh iaitu SMK Selayang Baru.terlihatkah wajah2 kepimpinan dan keimanan di muke aku ini?ape yg menyebabkan ustazah memilihku?sume sudah tahu yg aku ini beriman,jadi watpe pilih?hehe.barangkali muke aku ade iras2 Akhill hayy.papepun aku x bersedia.x pelah ustazah.sye syg ustazah. ketika naik ke kelas sebelum pulang,segmen jiwang dah bermula.sumber inspirasi daripa liyana,nurul natasha che haron telah melakukan drama sebabak ala2 khabi kusyi kabhi gam.reaksi muke tsha dengan nada suaranya sayu mengalahkan drama tamil.lebih efektif lakonan beliau.hehe2.aku menjadi hero lelaki berdasarkan skrip yang liyana tulis kat buku die,antara skrip2 die.

'bukan kerna itu baby'

ketika aku melafazkannya dari mulutku .muke tasha agak2 mcam x nak termuntah. melafazkannnya dari mulut .x pe tsha,siap kau.dah la kami mengetahui rahsia masing2 semasa kami kecil.nak aku bocorkan tsha?bhaha.hm janji nak makan ngan Cheyah,tetapi hujan turun tanda rahmat dan rezeki.jadi aku terus pulang.

hm tema untuk cerita kali ini ialah syamil merupakan orang yang paling suke menumpukan perhatian dalam semua bidang.senang cite x penah mengantuk.bhaha.buat2 story listener yang baru,ayat2 di atas adlah songsang.

pengajaran untuk kisahku harini janganlah menjadi orang yang terlalu jiwang tetapi romantik dalam cara kite yang tersendiri.kite boleh menjadi seorang yg caring tetapi bukan dgan kate2 jiwang.CASANOVA MCAM MARUL BOLEH!hal ini kecuali untuk tasha ngan liyana.mereka shabat baik;)

nota tambhan-sepatutnya marul syarahan doh.

No comments:

Post a Comment