Tuesday, December 14, 2010

cerita kembali :)

assalamualaikum,tak tahu kenapa aku teringin kembali mengarang blog ini.:)

harini cerita kita tak ada tema,pengajaran,sinopsis dan sebagainya.kerana nawaitu dihatiku baru sahaja ingin kembali mengarang blog ni.So untuk harini aku hanya ingin menceritakan perjalanan hidup yg penting buatku sepanjang bulan neh:)

Alhamdullilah,setelah 44 hari aku berjauhan,asing dengan mama dan abah ku,hidup membujang,kini mereka telah pulang menjalankan tanggungjwab mereka melaksanakan haji.tidak perlulah aku membazir wang di kedai Madinah atau Restoran Kak cik lagi.:)love mama abah.

untuk minggu depan,keputusan PMR nak keluar,berdegup kencang jantung hatiku umpama dikejar anjing.aku mendoakan semua dapat yang terbaik okayh:)

sepanjang bulan ini,aku tidak pernah lagi bertandang ke blik spbt.:)
mlas gila.tetapi kerana ajakan kak kuya dengan penuh lemah lembutnya,Inshaalah jumaat ini aku akan melaksanakan tugas:)
jom taw ddi.

ini sahaja yang terlintas di kotak mindaku buat masa ini.tetapi aku akan cuba meluahkan isi hati aku ke kalian dalam blog ini selalu.ikutkan diriku,mcam malas je nak update blog tetapi terima kasih kerana kawan2 yang menyuruh secara langsung atau tidak.:)
-Aie
-hazz
-kak adlyn
-dan lain lain.

harap korang gembira membaca coretan diriku:)

1 comment: