Wednesday, January 19, 2011

blog.

Apakah definisi blog??ada apa dengan blog?



Harini aku cuma mahu buat coretan ringkas.Di dalam kalbu minda tiada idea untuk mengarang buat masa ini.Aku cuma mahu mengucapkan tahniah kepada rakan taulan yang berjaya mendapat tawaran ke SBP.pergilah,masa depan korang..:)


Berbalik kepada tajuk,saya hanya mahu berbidas tentang blog.apa tujuan kita membuat blog??Blog ialah suatu hasil luahan lubuk hati kita dan kita luahkannya dengan mengarang.apa bezanya dengan diari??Diari ialah kisah hidup kita yang ingin kita rahsiakan manakala blog pula ialah kisah hidup kita yang kita ingin kongsikan kepada seluruh umat Adam dan Hawa.Aku sendiri tidak mempunyai diari kerana bagiku membuat diari bosan.tetapi ini perspektif aku.siapa yang membuat diari tu teruskan.aku tidak mengutuk.

Tetapi aku paling panas seumpama Hot fm apabila ada orang yang mengutuk blog aku belakang2.Tidak perlulah mengejek dengan mengatakan blog aku skema atau sebagainya.Memang semua berhak mempunyai perspektif tersendiri.Aku cuma ingin berkongsi kisah dengan kalian.Pada yang suka,billion terima kasih aku ucapkan.kalau tidak suka,cakaplah dengan aku terus terang.tidak pun nampak tanda X kat atas kanan tuh??silalah tekan.tidak perlu kutuk2 en,sampai juga kat pengarangnya..:)aku sendiri tidak pernah kondem blog orang.
siapa makan red hot chili peppers,dialah terasa pedas kaw2 nye..:D


Sekarang ni pada yang suka blog aku a.k.a story listener,Tiada kata untuk menggambarkan rasa terima kasihku.korang la punca aku masih lagi setia menulis.:D
mungkin tuhan sahaja yang mampu membalasnya..HAHAH.dari hati yang paling dalam sedalam dalam kerak bumi,aku sayang korang..<3


ok sekarang tugasku untuk membalas jasa budi orang yang pasarkan blog aku.Do you know who???CEH..Why i'm speaking london??:D
Kepada sesiapa yang ingin belajar bahasa omputih,marilah bertandang ke blog budak neh.dia ni dak2 ZAT.English dia..pergh,HEBAT!!aku suka blog dia..:D aku tidak pandai speaking:D



blog to learn English



dan yang terakhir kakak yang acap kali memuji blog aku..aku malu lah.dia ni kakak yang gila.tidak pernah nak sedih.senyum adalah full time job dia.HAHAHA.
dia hari ni sibuk pergi batu caves,,nak beribadat katanya.




blog willy


terima kasih.






nota tambahan-sesiapa perasan blog aku bahasa spain??haha sahaja nak tuntut ilmu bahasa asing.

No comments:

Post a Comment