Monday, January 17, 2011

Haris fadhillah and muhammad khairi..

SIAPAKAH MEREKA BERDUA????apa kena mengena dengan kisah ini??



Setelah berpuas berpesta dan bersuka ria di alam fana selepas tamat PMR,kehidupan tingkatan 4 tidaklah seperti yang aku sangkakan.banyak pancaroba yang aku hadapi.belajar fizik,kimia,biologi lebih berat dari sazali samad mengangkat dumbell seberat 200 kg.x terbawa aku dengan subjek2 ni.bagaimanapun,harus ku hadapi dengan tenang.:)

akibat leka menonton game bola semalam (seri plok m.u),aku tidur selama 4 jam shaja.dek kerana katil yang empuk,air liur setakung,telefon bimbit alarm cam KUAT,aku terlajak tidur.Apabila aku bangun,satu keluarga masih seronok bermesra dengan bantal2.aku terus bangun,siap2 dan lantas ke sekolah.


Harini mata pelajaran matematik dan matematik tambahan agak memeningkan jiwa,kepala dan lain2 yang sewaktu dengannya.hm tidak tahu betapa banyak dugaannya.hehe camne pon kenalah terima.bunyi sahaja loceng sekolah aku lantas ke spbt untuk menuntut ilmu bersama kak kuya.malangnya kak kuya bukan mengajar tetapi hanya tersengih dan menunjukkan giginya yang agak putih tuh.kemudian aku mengisi perut di Kedai Kelantan bersama MUHAMMAD KHAIRI,HARIS FADHILLAH,kamarul,hazz,syam kaduk,airil a.k.a brado misai a.k.a APEW.hahah



pengajaran yang ku dapat pada hari ini ialah macam pon dugaannya,sabor2 jela.cari konklusi mcam mana nak settle hal2 ni.



malas nak cerita panjang,aku nak market mereka2 ini.

kalau kalian mahu blog yang berprinsipkan perspektif,kehidupan seharian,beli2 barang.inilah dia


blog terbaik malaysia brunei




haa kalau korang nak blog2 yang chomel2 skit,cerita yang akan membuatkan korang terpersona.ni haa..


blog update setiap 1 jam





2 comments:

  1. Kau memang set bahasa asing eh ? Izzat orang eropah !

    ReplyDelete
  2. hhahaha lain dari yang lain..bosan ah sama je..

    ReplyDelete