Tuesday, January 25, 2011

hari jadi hari jadi:D

Kepada semua calon-calon PMR 2011,bersyukurlah selagi masih di alam tingkatan tiga.Dunia di tingkatan 4...pergh,x perlu bermadah la.ni la sebabnya aku jarang mengarang .:D
Kalau boleh hari-hari aku ingin berkongsi coretan hidup aku dengan korang neh.tetapi apakan daya,homework lagi sikit nak tinggi KLCC.dah habis pmr ni macam RAJIN.Apa pun yang berlaku,kita kena lah sentiasa bersabar dan happy .jalan raya ni tak ada lah terus je,mesti ada kona2 skit,kadang2 sampai kona maut.tetapi kita redah jugak kan???janganlah sampai terbabas okay.follow the track.x begitu aie??


pertama sekali,mucho grasias aku ucapkan kepada yang sudi wish hari jadi hamba.hanya luahan kata-kata yang dapat aku sampaikan.tak tahu nak balas mcam mana.maaf tidak sempat aku nak bagitahu seorang2..thanks to fara,aie,hazz kerana memberikan hadiah.x perlu lah cerita-cerita pasal bday aku ok??bukannya ada apa pon.:D


okay ni dak dak aquarius.ada siapa berani kacau??















22th januari










haaa gadis manis ni namanya farah anis binti Azman.:D
serius,kami memang satu kepala.
dari perspektif minat,pemikiran dan lain-lain.
kami suka gitar,kami suka M.U,kami dak dak bendahara
dalam ramai kawan-kawan,insan nilah tidak kenal erti jemu melayan aku.
dia ni juga seorang yang terus terang AKA tepat.
kalau dia suka,dia cakap suka,kalau tidak,tidaklah.
terima kasih lah kerana menjadi sahabat handai yang baik untuk diriku..

















23rd januari




nota tambahan-(nampak sangat muka baru bangun)










perlu ke cerita pasal dia ni??hhaha
banyak sangat kali dah promote kakak ni.:D
HEE hm o
1st dia weng skit
2nd dia periang
3rd dia suka buat lawak
4th dia x suka sedih
5th dia kakak yang baik
6th dia penyanyang
7th dia memahami
8th dia suka memuji
9th dia perasan cantik
10th dia pelupa
11th dia suka ambil gambar
12th dia cakap banyak
13th dia tidak pernah senyap
14th dia tidak suka orang sedih

15th,DIA BEST!!!;D

















24th january







nota tambahan-sumpah dah kurus oh.hahaa:D






HAHAHA.dia ni DBSK punya new singer??x kan x kenal kot??ni lah shahirah che rusli AKA kak cheyah..comel tak?

haa..mula-mula tengok kakak ni sumpah macam sombong gila.orang lain dia layan penuh dengan tawa,aku mcam di island kan plok.haha.rupanya sangkaanku jauh tersasar ke laut.dia ni tersangatlah peramah.dia ni rajin.serius.dalam DE,Ingin sekali ku ingin jadikan dia sebagai ADMIRE.mana tidak,dahla baik,rajin.pandai pulak tu.hee kami pon banyak persamaan.2010 kami berkongsi beg yang sama,dia nilah orang pertama yang mempegaruhi diriku ke alam KOREA.dia ni la first panggil aku JAMBU.:D
terima kasih dan maaf,panggilan tu tak melekat..HAHA






diorang-diorang ni jangan sesiapa berani kacau okay?
pada korang bertiga ada apa masalah jangan segan halu2 gua..:D
selamat hari jadi!!!!!

No comments:

Post a Comment