Sunday, January 2, 2011

minggu tukaq plan:)

Jikalau dahulu jari aku terkedu kerana tiada apa yang dapat ku karang tapi kini ku rasa jari aku ter'freeze' kerana minggu ni menjadi minggu yang agak gila dan terlalu banyak untuk dikarang.omputih kata crazy week.hal ini kerana minggu ni tiada satu pon yang berjalan mengikut perancangan.orang kedah kata TUKAQ PLAN.haha.Ketika manusia sedang sibuk mahu ke alam persekolahan,aku masih lagi sempat dengan akitiviti2 ku.

jadi marilah kita simpulkan kembali aktiviti2 ku:)

Selasa.
-hari yang penuh dengan tawa ria dan amat menyeronokkan bersama sepupuku amie,anishanadjwa,hazz,ddi,faiz,amar,kak adlyn,kak diyana,najmi and SK.Apa yang membuatkan ekspedisi ini menarik ialah kami pergi bermain ice skating!sangat2lah mengiburkan jiwa ku.wohoo!!!di sini bermulanya unexpected thing or tukaq plan.haha.hari yg sgat meletihkan dengan segala pancaroba tapi semuanya berbaloi.






















i love them.

Rabu,khamis
-Tukaq plan yang kedua,aku merantau bersama hazrul hazim pi pulau yang terindah lagi iaitu port dickson..keluarga hazz sporting gila.mak cik,hanis,kawan hanis tuh semua okay jer.aku dan hazz menghabiskan masa mandi bersama2 dan suka ria bersama.haha tak abeh2 ngan lawak gay.dua harini merupakan hari yang tersangat2lah seronok:)

jumaat
-menghabiskan malam lepaking with hazz and friend and countdown new year.ni pulak antara malam yang susah untuk lari dalam memoriku.balik dengan amie pkol 2 pagi kot.giler lah!!tgok firework sejauh 60 marhalah bersama-sama;)
fun!!!


pandai x aku ringkaskan??
haha:)
2011,MAY THIS YEAR WILL BE BETTER THAN EVER.:)

No comments:

Post a Comment