Wednesday, January 12, 2011

The history of dak dak..:)

hari ini anda akan hanyut dengan lautan kisah yang akan ku sampaikan..dup2.cerita agak saspens.Nadi mula bergerak kencang dan gundah gulana..HAHA.anda tahu sejarah mengenai dak2??Cuba tanya einstein.dia mungkin tahu .dak2 bermaksud sebuah kumpulan atau organisasi yang mempunyai anggota melebihi seorang.Ahlinya dipanggi dak2.Tetapi bukan kisah ini yang ingin aku ceritakan,bagaimana revolusi dak2 boleh menghantui minda dan saraf-saraf SMKDE.:)
Untuk pengetahuan Story listener,tiada nawaitu di hatiku untuk mengembar-gembur kan cerita remeh ini.ini ialah amanat Zaidi Zainuddin yang harus ku sampaikan dengan penuh Ikhlas.:)


plot kisah bermula pada pasca PMR.ketika ini gelak tawa sahaja yang aku dengar di gegendang telingaku ini.Apabila Di dalam kelas,ketika aku bernada mesti ada dak2 dalam setiap perbualanku.tetapi perkataan masa itu hanya dideskriminasikan.

Eksposisi kisah bermula.ketika itu Zaidi Zanuddin menaiki kereta Pajero Faiz A.K.A BOSS!!!haip!!!jadi terkeluar lah dari kotak suaraku'OH KAU DAK DAK PAJERO SEKARANG???'..ddi lah orang yang pertama gelak dan respons.ketika ini ddi gelak mengalahkan pontianak harum siang ikan.Malam itu kami IM di laman sosial Facebook.Memandangkan ddi ini famous mcam taylor lautner jadi agak susah im dengan mamat ini..setiap kali MESTI DIA BALAS AWAL..katil di sebelah mula berdendang.jadi aku pon hanyut dalam alam fantasi.apabila aku sedar esok..penuh kat IM,
'DAK DAK TIDOR DEPAN LAPTOP'...:D


Kemuncak cerita...masa2 sebelum ni tidak kisah lagi kerana dak2 ni macam masuk akal.Seyoginya dak2 ni untuk geng2 sahaja.tapi esok ketika di sekolah perbualan aku dengan ddi penuh ngan dak2.
contoh..
'ddi.jom gi tandas..'oh dak2 tandas ah??'
'ddi kau makan comot..'oh kau dak2 comot ah sekarang'
sampai aku dah frust gila ngan ddi aku pon ckap'AIK????TU PUN DAK DAK GAK??!!!'HAHAHAHAHA.haa dari sini ah punca semua berlaku.

Untuk penutup cerita bermulalah dak2 dalam setiap perbualan kami.hal ini kemudian diikuti dengan geng2 songsang..Hazz,nabell,marul semua..haha. ..tup tup tup..fara and the geng pulak keluar dak dak ben.haha.dalam sekelip mata sahaja perkataan ini merantau dan menjelajah SMKDE. .hahah.tak apa2,best2 ramai2 pakai.


Itulah sejarah bagaimana sejarah dak2 boleh terjadi.haha.jadi pada kau orang yang belum guna.gunalah..:)hahahaa.Selamat mencuba..:D







nota tambahan-perhatian dak2 SMKDE,be prepared untuk guna 'sumpah' pula dalam setiap perbualan korang.hahahaha.next plan.

No comments:

Post a Comment