Friday, March 5, 2010

FIRST POST!!

salam satu melayu,one malay;)

pertama sekali,struktur blog ini masih belum siap kerana pemikiran aku di alam2 siber dan seni amatlah cetek.Hm,tujuan aku membuat blog ni bukanlah untuk mengejar populariti atau ape2 yg sewaktu dengannya..its just a matter of fun.bagi aku,blog ni dpat releasekan tension dan menjadikan hidup kite lebih seronok walau mcam mana pun dugaan yg kite terime.hidup ni x perlulah stress sgat kan?hm org kate hidup ni mcam jalan raya.ade liku2 die.x semestinya lurus je.but kite kne lah pndai handle bnde2 cmni di smping rakan2.(terutamanya geng2 songsang)yg sentiasa menyokong kite kan.hidup ni pun mcam cerita2 dlam buku tu.ade watak2 dan sbagainya.Bagi yang x mengenali aku,i'm Ahmad Izzat Syameer.15.guitar addicted.hujan my hero.local support meh.love to make friends.hey,i'm just a simple guys.kalau nak tahu lagi,tegur2lah.sye x sombong pnye.Things yg korang kene tahu psal diriku

-seorang yg loklak.dalam erti kata lain ape yg aku buat mesti ade yg x kene.ade je salah.so kalau korg jlan2 yg aku,jgan x mengaku shabat plak;)
-seorang yg over sikit bile berckap.kdang2 lain yg nak disebut,lain yg dikeluarkan oleh lidah ku ini.and ecxess saliva,pili bomba dll.rmai yg menjadi mgsa;)
-seorg yg pelupe.so kalau jika ade bnde yg korg suruh aku wat,ingatkanlah dalam minda aku ni keyh.
-aku seorang yg boleh diharapkan kot.so kalau korg perlukan ape2 pertolongan ke,count on me keyh.aku suke rmai kwan.and byak ceria.
-x suke cite psal diri sndiri.suke dga cite owang lain.
-lastly,suke bergambar,tpi AKUBUKANFOTOGENIK.ceh.x de la mcam tasha hazz marul sume.yg pling fotogenik AIE sorg je!.hehe.

thanks2,aku hope korg akan terus mendengar kisah fantasy aku ni.of course la watak utama dlam blog ni aku.but aku akan cube masukkan watak2 tambahan sebnyak yg mungkin.because this blog is BLOG FOR EVERYBODY!.thanks.

1 comment: