Monday, March 22, 2010

gitar oh gitar..

ye story listener,inilah tema kisah aku harini.gitar merupakan sebuah alat muzik yg mempunyai ENAM(maaf syamil) or six tali yang boleh dimainkan dengan pelbagai kod dan muzik dihasilkan melalui petikan.terdpat tige jenis gitar iaitu gitar akustik,gitar classical dan juge gitar elektrik.drah aku dengan gitar ni sebenarnye sudah bersatu.aku ade due gitar iaitu mr.john ngan cherrybumbum.CHOMEL x?!!(ayat maruljb)

hm kwan2,
harini plot cerita bermula awal sekitar pkol 4 pagi walaupun aku tidur agak lmbat kerana menyaksikan game m.u ngan liverfool.liverfool kene kencing ngan m.u 2-1.hehe.kisah bermula agak awal kerana jnjiku dgan kak fathin untuk membuat kerja sekolah bersama.tttpi x jdi dowh cause kak fathin disahkan oleh klinik nathan yang die menghadapi demam yg plong terok abad ini mengalahkan virus H1N1 iaitu virus x siap keje skola.ini nmenye virus H0MEW0RK.oleh itu die x boleh dtg skola kerna migrain psal hw.

hm harini di dewan hatiku resah gelisah kerana dipnggil oleh cikgu maizura kerana kami dlam kalangan bdak hot seperti robert pattison iaitu bdak2 yg x dtg kelas kecemerlangan.hatiku dihimpit kerisauan kerana cikgu mai berkata
"barang siapa yg x dtang kelas kecemerlangan selama 2 hari,maka dia akan tergolong dalam kelas2 bdak pandai iaitu kelas 4B1 melainkan golongan2 ini mendapat 5A ke atas dlam pmr.Sesungguhnya keputusan adalah muktamad dan tiada kompromi.sadakallahulazim"
.bdak2 yg x dtg 3 hari iaitu group syamil msuk kelas AK.sedih bukan?hehe.aku berfikir sejenak mengapa harini tiada penyampaian hadiah untuk group futsal haritu.minggu depan mungkin.

semasa kelas kh,cikgu zuraida berckap dengan nada yg agak lembut kerana kitorang sume sonyap gak.so kitorang kene jerit doh.maaf puan zuraida.semasa markah diberi,aku berasa agak kecewa kerana mendapat 78 walhal aku dah belajar.tetapi x mengapa,bak kata pepatah,hendak seridu daye,x mahu seribu dalih.jadi kesimpulan untuk markah ujian aku harini adalah seperti berikut
-bhasa omputih(78);(.very sad
-pelajaran kisah lalu(94).he2 alhamdullilah.but highest sejarah kelas kami 98
-pelajaran kemahiran hidup.(78)
-pelajaran kira-kira(84)

di dalam kotak minda ku asyik diselubungi perasaan sedih kerana act aku boleh dpat 4a kot.heish.hm harini aku skip prep kerana aku menjalankan tugas sebagai ahli kelab SPBT,kelab pling hangat zaman ini.psst!semasa menjalankan tugas dengan penuh amanah,tibe-tibe2 dtg due orang insan gaye2 seperti peminta sedekah kaki lima iaitu kak cheyah korea ngan kak adlyn weng.hehe at least aku terhibur dan tertawa mereka kerana adenye merka dlam hidup ku membuat hidupku lebih ceria.
kak adlyn sentiasa penuh dengan senyuman dan kak cheyah byak sgat kimia ngan aku.papepun,mereka terbaik.ksihan aie kerana die malu2 kucing untuk berbual ngan kak cheyah.x thu knape owh.mase nak balik,aku,hazzmacho ngan marul jb berbual psal masalah marul.kasihan maruljb.so balik2 umah aku wat keje skola jap.kemudian dtg shahir membawa gitar elektrik beliau design ala2 gitar yuna.x sangke die lebih hebat dariku kerana selain gitar,die ade distortion full set bernilai rm700.masyuk2.kalah tanglewood aku.pastu die siap nak beli amp marshall kot.pastu fara dtg menyibuk dgan muke temboknye,dtang dan terus main lagu 'brick oleh bosan brick'.hehe tpi kat bilik aku dah mcam ade gig bertaraf dunia awh.smbil main,lompat sane sini.hehe,bgaimanapun seronok juga.minta maaf video tidak boleh diupload kerana beberapa masalh.maaf nnti fara upload besok kot.sorry fara.hehe

jadi itulah kisah sye pde harini.perancangan ku selepas ni ialah mentelaah ilmu yg kutimba disekolah.itulah peleraian kisah aku.pengajaran yg aku dpat dri kisah harini ialah kite haruslah pndai membhagi mase antara muzik dan juge pelajaran.

okok,untuk segmen blog 4 everybody,harini aku mahu bercerita tentang watak yg killer jgak dalam hidup aku iaitu kamarul akmal bin kamarulzaman.harini die byak masalah jadi sebab itulah aku mhu bercerita tentang die.antara watak dan perwatakan beliau

-budak pling comel dlam kelas rk.hehe
-pndai berborak mengikut situasi kwan.pndai jge hati orang
-seorang yg ambil berat psal orang lain but x tunjuk sgat
-merupakan pengawas pusat sumber sekolah
-seorang yg suke mendengar rintihan orang lain.trust me,he's a good listener
-pndai la jgak bhan2 kwan ni.hehe
-x ske bile bhan bab fizikal.taw limit bhan la
-die syg kwan2 die.
-suke blanje kwan2 sebab kaye
-part ni aku x ske,die ni ske membazir skit.maaf terus terang.hehe kalo mkan tuh mesti x abes pnye lah
-seorang yg x lokek senyuman
-seorang yg pemalu ngan pompuan
-pndai amek hati pompuan dengan gayenye yg tersendiri
-big fan of justin bieber
-seorang yang CASANOVA

2 comments:

  1. agak agak laa kalau nak tulis blog main bahan2 nama bapak orang aku pun bole Zat , zzz -.-

    ReplyDelete
  2. maaf mel..hehe..x sngaje lawh..

    ReplyDelete