Sunday, March 28, 2010

rindu..

rindu bermaksud seseorang insan yg membuat kite naik gila dan takde mood bile insan ni tiade di sisi kite.

disebabkan menonton perlawanan antare m.u dgan bolton smalam.jadi kisah aku bermula pada pukul 11.00 pagi.dengan mate stim,aku terus berjuang untuk ke bilik air dengan nawaitu di hatiku untuk membasuh kasut.harini kisah aku hanye bertemakan kesantaian kerana hujung minggu.berbanding semalam agak meletihkan.harini ade watak yg jarang2 ade dlam kisah ni.dia ni suke dtg ke rumah orang dan memusnahkan ERT orang.dikenali sebagai ENCIK TI ataupun tikus.harini perangkap kami mengena.yes! bergelumang darah beliau kena jirusan air panas.bagiku,encik ti dah mcam keluarga kami.mlam2 dtg dapur dan cari makanan.mama dah mcam membesarkan die.akhirnye sadakallahulazim juge beliau.perancangan aku pda harini ialah ke pesta buku bersama hazz dan tasha.oleh kerana ibuku tiada di rumah dan maslah transportasi,jadi aku pesta di rumah shje.maaf hazz dan tasha,mereka2 ni mesti tgah syang aku.walaupun hatiku gundah gulana kerana kerja x siap,tpi msih lagi bersantai seperti di hawaii.kak cheyah mengajakku beriadah pada petang ini,tetapi aku ade perancangan lain.maaf lagi kak cheyah korea.hm.

ok.selamat pengantin baru cik hufaidah merangkap puan.berkahwin juge beliau.aku hairan kenape cik hufaidah x bagi dtg malam.mungkin chapter 4 menjadi puncenye.biarlah mereka.ape2 pun aku syg cik faidah.satu lagi,Allah selamatkan kamu nini darleena.happy 15th birthday.;)

berdasarkan tjuk di atas,aku sdg merindui orang arab iaitu qis.ini prempuan baru balik umrah lah.subhanallah.penin ana tiada dia.pagi2 kat skola takde orang kacau ana la.satu lagi,sudah pasti orang seratas a.k.a bulu mate seksi tuh.jumpa dia smlm pun kejap je.walaubagaimanapun dugaanya,aku tetap harus bersabar menghadapi liku2 hidup ini.tahun ini juge aku akan menghadapi dugaan yg pling tinggi iaitu PMR.aku akan belajar bersungguh2 mulai sekarang dan berdoa kepadanya.tetapi awas!jangan ikut care afiq.berbahaya.

aku belajar sesuatu harini.kite mestilah siapkan kerja sekolah awal2 dan mestilah belajar untuk PMR!mari sume!janganlah belajar pada saat2 akhir.bak kate pepatah 'gali lubang sebelum nak terberak'.sekian,salam wahai story listener.

No comments:

Post a Comment