Wednesday, March 10, 2010

Maaf Maaf Maaf

hm assalamualaikum.
x de mood gile psal exam ini.serius.saya tidak bercanda.mengapakah hal ini berlaku.antara punca-puncanya


utk pngetahuan korg,smalam klas kami tidak dpat menggunakan mesin kira-kira semasa ujian m3 berlangsung.sdangkan kelas lain pkai jeh.byak gile x siap kot.so hati agak sedih.
okeh..

mcam biase hari ni aku bgun awal,tetapi ingin tgok game m.u niat di hati,rupenye besok lwan.tk pela,lgipun mmg nak study..
kwan2,kepala agak serabut skrg.bilik pun x kurang hebatnya dgan stor di rumah anda.buku di sana sini.so byak lgkah ilmu.heish


dtg skola dgan hrapan ujian hari ni x de la sesusah yg disangka plus its a good day lawh kot..okok ini ulasan2 aku mengenai ujian harini.

science-boleh jwab.tidaklah sesusah m3 ngan bm semalam.hope2 A la k?masa yang diambil lebih kurang 40 minit setelah diadun sebati semuanya,

Bahasa omputih-Not bad.targeting for A too.

Sejarah-pling mengejutkan.kerana tidaklah sesusah yg disangka.tgan umpama robot menjawab.tpi x leh overconfident kan?

jdi kesimpulan kisah untuk periksa harini dpat juga memberikan aku senyuman.tpi hrni ade seorang insan tu touching ngan aku.hati suka menjadi duka balik.lebih2 lagi mase belek buku sejarah latihan.lagilah x sedap hati.ape2 pun,MAAF OK?

PLUS sbagai modal insan dan hero2 sekolah SMKDE,kitorang ade kelas kecermalangan mase cuti ini dri isnin hngga rabu.ketika itu aku sdg bercuti.same ngan hazz macho.aku dpat merasakan hazz mesti akan disyangi cikgu rosmaryati slpas ini.hehe.

mase periksa aku dok dpan sekali.kat sebelah knan.akibat kebohsanan,sume artikel kat dpan tu jadi new bff aku.hri2 aku jengok kertas2 tu tnpe rase bosan.hm,abis satu kertas ujian.sume berpusu2 dtg dan berbicang untuk mengajukan soalan seperti
'yang small lumen size tu artery eh?'
'soalan no 2 A KE B?'
perlukah hal ni berlaku?kajian ezat mengatakan bende2 ni akan membuat kite hilang fokus untuk kertas seterusnya dan wat lagi hilang mood..ingat,TUMPUAN3!!



Selepas hbis,jumpa geng songsang jap.kamarul jb memberikan ucapan terima kasih kepadaku kerana mengajar beliau tmpoh hari.youre welcome.hrni x lepak pun ngan hazzmacho ngan rockin seniorz. ini kerana cik ina dtg awal jemput aku.aie ade jgak ajak mkan.tpi nak wat cmne.maaf2.jumpe org touching die wat x lyan.so aku pergi la tnggu cik ina kat busstop bersama geng bas sekolah aku iaitu qis,ayuni, bdak junior azim,asilah.kat busstop cam biase lawh,geng2 pecah kepala ade wat kekecohan skit menunjukkan kematangan mereka.mereka rase mereka kuat kot.entah lah.smpai umah gitar masih tidak berfungsi dgan baik.lgilah serabut.jadi megarang journal ini jelah aktiviti yg tinggal.

nada cerita hrni agak moody sikit.maaf.

tpi aku belajar benda baru hari ni.pengajaran die kite mestilah mengakui kesalahan kite dan meminta maaf atas kesalahan jika ada salah kat sesiapa.yang lain terserah pada tuan punya badan.







suka ini gambar.she makes me calm.hehe.but yg blakang tu stok mengacau jer,hehe jgan mrah tasha.anda pun hot.

1 comment:

  1. 'yang small lumen size tu artery eh?'
    ni bukan soalan aku en.
    blah la,lepas ni tanak tanye kau lgi.
    kau amik sume

    ReplyDelete