Saturday, March 6, 2010

Kisah bermula!!!;)

once upon a time..hehe.

hrni kisah bermula awal beb.hm disebabkan sekolah aku mempunyai komitmen yang tinggi dan status seperti Harvard university,jadi kami semua ade kelas tambahan pada setiap hari sabtu.ltar tempat ini ialah SMK Darul Ehsan.sekolah no 1,tapi dihati aku la.dibina pada 1995 dan berdisplin,berilmu,bertakwa congan katanya.Hm skola ini amat menyayangi murid2nya.tpi cam skola lain2 gak,ade sesetengah pelajar kat sini yang perangai die x ubah mcam yakuza jepun tpi pada thap2 barua shje.kelas hrni 2 jam .ckgu tesyg puan nazrina mengajar bm dgan penuh komitmen.kmi diberi kertas dan berbincg.byak juga ilmu yang kutimba hrni.
ketika hendak membincangkan tentang nama timangan,alangkah sedihnya apabila diriku menjadi bahan ketawa.hm malas nak cite,aku x ambil hati.dah a.pastu x sbar gile nak tnggu abis kelas nak jumpe geng2 songsang niwh.then we all pun pergi menjamu selera kat Kelantan.Haris balik awal.pastu wan pun balik.tnggl aku,hazz macho,marul jb,fara vbomb ngan tashalicious.ketika menjamu selera,aie merangkap ketua kelas 3rk1 dtg dgan bnggenye ngan EX5 CAY beliau.dtg nak tnye ade keje ape tdi,.dah la pkai baju cheeyah.bak kata tasha la.hehe.aku x taw ape cite die.sbab pastu aku ade perjumpaan krs.So,aku pun gerak la ngan Fara.Fara agak takut kerana dia yg plg disyngi dlam krs sebelum ni mase kawad.pastu boleh plak dtg lmbat.hehe.Marul ngan hazz kate nak tnggu aku.hm.kami dtg dan blaja kawad skit2,
ok.skip2.kak cheyah pun dtg lmbat.tetapi die terus naik motor kak iela.hm gaya2 kak cheyah naik dengan penuh gaya ala2 tasha dlam cite bohsia itu.dengan gaye minah2 rempit,(wak lu!)die membawa dengan laju sekali iaitu 0km sejam.cause enjin x start pon.tpi kecelakaan berlaku.ketika membwa dengan muke khusyuk tu.tetibe scooter honda icon itu terjatuh dan menghimpap bdan kak cheyah.hm klaka dowh.sebab scooter tu mcam jalan la en.kasihan kak cheyah.walaupun jatuh,tpi muke mantain sengih.aku dtg dan menyelamatkan keadaan seperti edward cullen.tpi rsenye scooter tu ade curse kot sbab pastu kak iela ngan kak bab plak jatuh,eish2.hm best gak dowh perjumpaan hrni,ttpi khadiran amatlah menyedikan.aku mrgkap AJK kecewa bai.kitorang wat mcam2 activities.perjumpaan abis kol 12 camtuh.yang setia menungguku ialah marul.baik sungguh beliau.aku mmg byak lepak ngan die skang.aku,marul.fara,mad,kak cheyah ade sesi beramah mesra kat kantin jap smtara tnggu mak kak cheyah.hee2.hrni aku dgan marul dah bhan org thap extrem. a.k.a the highest.pompuan pun kitorg bhan dowh.gile awh.pastu mak kak cheyah pun dtg.dlam kete kitorg discuss psal kwad sukan harituh
-
fara:persembahan kite best doh!
aku:best2!(muke terpakse)

hehe aku dah letak badi kat krs sebab reject aku first2.baik x?

smpai umah.aku terus mencapai gitar kesygn yg limited edition tuh sbab org x nak beli pon.so model kurg.haha.ketika aku bermain dgan penuh kesungguhan dan bermain lebih hebat drpd Slash,tali gitar D pula putus dan terkena tnganku,adeh skitnye.




sedih bukan?












hm so tema cite kite pda hari ni ialah aie ngan kak cheyah sangat serasi kerana kedua2 amat meminati motosikal.bezanya sorang pro dan sorg begineer.

pengajaran cite ni plak ialah hati2 ketika memandu.haha.jgan jatuh lagi taw.sekian salam.

No comments:

Post a Comment